Střípky ze 3 jezů

Už tradičně jsme se na sv. Václava vydali na závody Napříč Prahou přes 3 jezy. Rozděleni na dvě skupiny jsme odpoledne každý vyrazil po vlastní ose. Večer jsme se potkali na klubovně a natěšení na další den jsme skoro hned šli spát.

Ráno začal už tradiční zmatek. Registrace naštěstí proběhla bez problému a v 9 hodin jsme už byli připraveni na startu. Po výkladu trasy a probrání strategií se vydala na start naše posádka Roverů a Rangers. Následně po nich vyráželi Skauti, Skautky, Vlčata a Open. Postupně jsme na sebe čekali v cíli na ostrovu Štvanice. Přestože byli všichni po 6 km plných pádlování vyčerpaní, našla se vždycky energie na fandění další dojíždějící posádce. Unavení jsme se převlíkli do krojového a šli si na párek. Ve 14:00 začal slavnostní nástup s předáváním cen. Naše skautky si doběhly pro medaile a nový loďák. Po nástupu jsme se už jen vyfotili a vydali se zpět do klubovny. Zbytek odpoledne jsme věnovali odpočinku. Večer jsme šli na tradiční procházku Prahou na Karlův most, zdatnější to zvládli až na Hrad. Po návratu se ani pomalu nemusela vyhlašovat večerka, protože všichni únavou lehli a spali až do rána.

Ráno jme posnídali výborné chleby ve vajíčku. Následovalo balení všech věcí a eráru. Kolem půl 10 jsme už byli připraveni. Letos jsme nešli na Trojský kanál, ale šli jsme vyzkoušet IQPort. Na lodi plné zajímavých experimentů, robotů a virtuální reality jsme strávili skoro 2 hodiny. Po návratu na břeh, nás čekala už jen cesta domů. Na nádraží ve Znojmě jsme řekli finální pokřik a rozešli se domů.

• Posádky 2019
  • RaR – Danovi andílci – Lukáš, Kosák, Peťa, Barča, Evča – 7. místo (2. místo smíšených posádek) z 18 posádek
  • Skauti – Modré ústřice – Daneček, Kája, Fanda, Vojta, Kuba – 13. místo z 35 posádek
  • Skautky – Vodácké rebelky – Marťa, Lucka, Adélka, Uran, Křika – 2. místo z 18 posádek
  • Vlčata – Waterboiz – Kuba, Dýňa, Kopr, Albus, Cézar – 4. místo z 20 posádek
1. OVS Znojmo – 3 Jezy 2019

Více fotek najdete v naší galerii.

Tento záznam byl publikován v 1.OVS . Uložit odkaz do záložek.